Tilbage på bloggen

Nu er der snart gået et par år siden jeg sidst skrev på bloggen her. Der har været orlov, rejser og mange andre ting. Nu er jeg klar igen. Det handler fortsat om ledelse. Det interesserer mig. Jeg udfordrer det og ser nysgerrigt på hvad der sker derude i verden på området. Danner mig en masse meninger om det. Jeg trænger til at skrive om det. Du bestemmer jo selv om du har lyst til at læse det. Det kan være det går hen og bliver en lidt avanceret form for læserbrev eller ”klumme” hvor jeg er sikker på, at mine meninger kommer ud hver gang. Uanset, så fortsætter jeg nu bloggen. Måske lader du dig inspirere eller måske forlader den igen med et smil på læben.